2014 del 2

Publicerat: 2015-01-08 / 13:44:08 | Kategori: Allmänt
JULI
Åkte till Stockholm med Jocke och hans familj. Så himla mysigt! Åkte även till Edsbyn med min egna familj. Var flera gånger i ishallen och kollade när Jocke spelade hockey.
 
 
AUGUSTI
Köpte en ny kavaj och Sture fortsatte att vinna. Han var helt sjukt fin i Delsbo där han vann båda sina klasser. Han fick gå på årets första grästävling i Sundsvall där han gjorde sin allra bästa LA någonsin och han vann LB:n. 
 
 
SEPTEMBER
Var med Emmy och fotade vid engelska skolan, haha vilket litet äventyr!! Blev riktigt coola bilder. Över min förväntan som vanligt. Sen hände inte så mycket mer, lite tävlingar åså.
 
OKTOBER
Tävlade i Sundsvall inomhus. Kom 3:a efter en kaotisk runda, haha! Kollade på Hockey när Jocke spleade. Hade ett halvår med honom. Stur-djuret fick en Eric le Tixerant gjord som gjorde susen på honom, samt ett nytt täcke. Sen fick jag nya stövlar av pappa
 
NOVEMBER
Min fantastiska GPA, love it! Tävlade årets sista tävling. Vann i första och red fel i andra!! Blir tokig. Sture blev klubbmästare på klubben i hoppning. Hade snabbast tid av både hästar och ponnyer, alla kategorier. Fantastisk åsna.
 
 
DECEMBER
Summerade tävlingsåret. Firade jul med hela stora familjen, fick massa fina julklappar <3 Hade jullov och bara myste. Investerade i ett bombers bit, bra köp!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback