2014 del 1

Publicerat: 2015-01-08 / 13:20:59 | Kategori: Allmänt
Sture åkte ner till Heby för att slutmätas och kom hem som ponny, vilket var otroligt skönt!
Tränade på som vanligt, annars hände inte så mycket mer.


FEBRUARI
Fyllde 17 år. Tränade (sprang) ganska duktigt den här månaden minns jag, samtidigt som årets första tävling där vi placerade oss som 2:a.
 
MARS
Var i Stockholm och såg Avicii. Shoppade en hel del i stora staden. Sture började bli riktigt fin och det kändes super inför kommande säsong.
 
APRIL
Sture gick en stooor LA i Bollnäs, gick sådär men han hoppade skitbra!! Köpte en ny sadel eftersom Prestigen Versailles var skit. 
Började träffa världens finaste kille som jag fortfarande är tillsammans med och älskar mest av allt. Var ute en hel del kring sista april och härjade med fina vänner <2
 
MAJ
Tävlade i Jämtland i snöstorm. Red LB & LA+5. Seger i LB och gick omkull på framhoppningen i en skitstor oxer på 120, vilket tyvärr satt i i ponnyn. Senare i Maj gick vi omkull igen fast hemma, och vi slog oss ordentligt. Ponnyn skrapade upp både mulen och bogen så han blödde. Jag blödde också. Tre dagar senare tävlade vi på Näset och kom 4:a i LB och 3:a i LA. Ponnyn är sjuk!  
 
Hästarna flyttade till sina sommarhagar.
 

 

 
JUNI
Var med min fina. Min lillebror konfirmerade sig. Fick sommarlov och jag solade och låg vid poolen hela dagarna, haha!
Sture var på topp! Han gjorde inte annat än att vinna, haha. På en helg vann han alla sina klasser, och veckan innan vann han sin klass i Matfors.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback