Hallå mina anhängare!

Publicerat: 2015-02-02 / 14:28:00 | Kategori: Allmänt
Skönt att ni hänger kvar, Love <3
Har inga funderingar på att börja blogga seriöst, bara in och skriva någon gång ibland. Har så mycket jag vill skriva av mig ibland, haha :)

Får så mycket frågor skickade till mig, på både facebook & instagram, så jag tänkte göra så att ni får ställa era frågor på det här inlägget, anonymt eller ej. Svarar på allt i ett inägg senare.
 
Kan vara om allt möjligt, ridning, skola, gymnasiet, prylar, livet, ja - allt :)
 
Är det något just du funderar över? 
 
 
 

 

Mandi
Publicerad: 2015-02-02 / 15:47:13 | Blogg:

Vilka är dina mål inom ridningen 2015? Hur kommer du nå dom? 3 fina ponny/ hästar i mittsvenska och vilken linje går du på gymnastiet?

Matilda Sjöberg
Publicerad: 2015-02-02 / 15:47:37 | Blogg: http://matildasjberg.blogg.se

Vad är sture för ras? Hur hög i manken? Vad älskar han att göra(nämn minst 5)?

Emmma
Publicerad: 2015-02-02 / 16:45:42 | Blogg:

Hej. Jag är ett stort fan av dig! Jag skulle vilja ha hjälp av dig med min ponny. Ifall det skulle gå.
Frågorna: hur lång är du? Vad väger du? Bästa smink märke? Bästa hästmärke? Vad andvänder du för smink till vardags? Bild på ditt rum? Var ungefär bor du? Kan du börja blogga mer? <333 älskar dig <3

Hanna
Publicerad: 2015-02-02 / 16:50:19 | Blogg:

Hej Anna! Är ett stort fan av dig!!!!! Alltså du verkar vara så perfekt. Älskar verkligen dig<3 kan du göra mer inspo bilder? Dom äger.
Är du mest tyst eller pratig? Har du stall på din gård? Hur gammal är du? Mål i ridningen? Din favo jacka,smink?
Har du mycket saker i vardliga ridningen? Snälla svara idag måndag!!!

Anonym
Publicerad: 2015-02-03 / 15:23:27 | Blogg:

Vad använder du för produkter till att fixa ögonbryna?

Ina
Publicerad: 2015-02-07 / 17:43:16 | Blogg:

Vilken klubb ska du tävla för iår? Om du inte skulle tävla för den klubben vilken klubb skulle du tävla för då? Favorit träns? Vilket märke har din sadel? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback