Agera tränare!

Publicerat: 2014-03-28 / 19:56:48 | Kategori: Allmänt
Gud vad jag älskar att agera tränare!!!
 
Haha, tror jag underskattar mina egna kunskaper egentligen, eller så är jag väldigt självgod - jag vet inte ... Nej men, på senare ord har jag blivit gansla bra på att sätta ord på känslor och förklara olika dilemman i olika situationer. Har väldigt ofta sett ner på mig själv när någon har bett om tips och jag har bara tänkt "men sånt kan ju inte jag .." 
 
Nu säger jag inte att jag är en tränare, nej inte alls men när jag ser att mina ord ger resultat så måste jag ju göra något rätt.
 

Fick i alla fall rida den här D-ponnyn, vilket gick över förväntan, bra. Älskar att rida nya hästar! Det var en trevlig ponny som gjorde vad man bad honom. Han var dock väldigt oskolad skulle jag vilja påstå, men det får faktiskt tidigare ryttare ta på sig. Han la sig lite på bogarna och flyttade inte bakbenen och hade inte så många växlar, men han har all kapacitet att kunna det med lite jobb! Var väldigt lydig och fin i övrigt och med lite stärkande arbete så kommer han nog sätta sig allt bättre på baken, det tror jag. Trevlig utgånggalopp hade han dessutom, hur bra som helst. Bra att jobba ifrån.
 
Sen fick ponnyns ryttare rida Sture, så att mina ord och förklaringar kunde utföras fysiskt, så att säga. Så att hon fick något att jämföra med eftersom jag vågar säga att S är väldigt välriden och har lätt för sig att inte lägga sig på bogarna, utan går lite på "bakhjulen". Hon sa i alla fall att hon kände skillnaden så jag får hoppas att hon lärde sig och känner vad hon har att sträva efter på sin egna ponny.
 

Sture kör på bakhjulen
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback