Anna Staaf är jag

Publicerat: 2013-01-05 / 22:19:13 | Kategori:
Om ni inte redan räknar ut det, så är det faktiskt mitt namn! ;)
Helt värdelös på att skriva presentationer om mig själv, men jag gör det för eran skulle och för att i ska kunna klicka  på bilden i menyn och läsa lite om mig.
 
Jag är född 21 Februari 1997 och är däremed 15 år gammal. Bor i Norrland i en stad vid namn Sundsvall, på en liten gård ca 2 mil utanför city. Började rida som femåring och fem år senare fick jag min första B-ponny. Startade två tävlingar under min B-ponnytid, 3 uteslutningar och 1 vinst. De två åren på B-ponny köpte vi en D-ponny som hade gått LA (?), vet inte helt säkert. Hade D-ponnyn i tre år, gjorde ca 5 starter och kom aldrig runt LD ens.
 
Nog om det, måste försöka berätta lite om hur jag är som person. Skulle kunna beskriva mig själv som logisk och realistisk, ganska blyg och har en väldigt konstig humor. Är väldigt öppen (när jag inte är blyg) och lyssnar gärna på andras problem. Har lite svårt för att uttrycka mig muntligt men älskar att skriva. Har A i svenska så jag antar att jag är bra på det dessutom. ;)
 
Har ganska lätt för mig i skolan, hade meritpoäng på över 270 när jag gick ur 8:an, gör allt i sista minuten eller en vecka för sent. Älskar att fotografera och fick en Nikon d300 av min far i konfirmationspresent. Utöver det så har jag använt Photoshop sen jag var 10 år och jag hängde på Stallet.se. Finns där än idag, dock inte alls som innan. (Stall Twinton för de som undrar och kanske vill besöka. ;) ;)
 
Sjukt lat, älskar att sova och sjukt rädd för vad andra ska tycka om mig. Är besatt av ögonbryn, det är typ det första jag ser på en person. Är bäst på att se sur och och bitchblickar, fast jag nästan aldrig är sur, haha.
Är alltid hes så jag kan låta som en utomjording ibland. (HeööeehhEörrhJ) <- Typ så kan det låta.
 
Har astma så jag kan skratta konstigt eller hosta konstant för att jag blir så tät i luftrören. Är allergisk mot hästar, hundar och katter. Får utslag och klåda vid hudkontakt. Ev astma eller klåda i ögonen.
Pratar jättesnabbt (ingen fara, du får säga "va" 100 gånger om du vill, jag är van.), är världens tråkigaste att sms:a med och är beroande av min mobil. Älskar instagram och kan lätt uppdatera 10 gånger om dagen, brukar dock tvingas behärska mig.
De kallar mig bortskämd och kan ärligt talat inte riktigt fatta varför.
 
Ser detta som enda chansen jag kan spamma bloggen med egopics, så vafan. ALL IN!
Instagrambilder <33333333


cia
Publicerad: 2013-01-08 / 07:53:40 | Blogg: http://ciajonasson.bloggplatsen.se

Hej. Jag reagerade på ditt efternamn, du råkar inte känna till en tjej som heter Jenny Staaf som håller till i näsåker?

Tova
Publicerad: 2013-01-18 / 12:51:51 | Blogg: http://tovamarianastanzl.blogg.se

Helt sjukt vad typ hela din prestation passa in på mej :s haha

Svar: Oj, jaså? :o
Anna Staaf

Sandra
Publicerad: 2013-04-08 / 17:10:21 | Blogg: http://sandraledin.blogg.se

Haha låter som mig! Pratar sååå fort och är besatt av ögonbryn HAHAHAHAHA it's SAD but it's true XD

Karin
Publicerad: 2013-11-08 / 15:32:16 | Blogg: http://isisowner.weride.se/2013/11/08/nynopprade/

Tyck till om mina nynopprade! Dina är SÅ snygga! :-D
http://isisowner.weride.se/2013/11/08/nynopprade/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback